Order Form

Sunday, July 13, 2008

Selepas 2 minggu saya menggunakan BioSpray, saya merasakan beberapa perubahan yang ketara antaranya ialah :
  • Tidur yang berkualiti. Sebelum ini, selepas bangun menunaikan solat subuh saya selalu merasa terlalu mengantuk dan akhirnya kembali tidur. Alhamdulillah sekarang saya tak perlu untuk "mengukur katil" lagi.
  • Lebih bertenaga. Sebelum ini saya selalu merasa letih, tetapi semenjak kebelakangan ini, saya akan bersiap untuk brisk walking di kawasan rumah saya selepas menghantar anak saya kesekolah. Alhamdulillah, saya merasa lebih bertenaga dan sekarang ini boleh melakukan brisk walking sejauh 5 km setiap pagi atau petang.
Alhamdulillah, adik saya yang baru beberapa hari menggunakannya merasa lebih bertenaga, begitu juga dengan rakan2 saya yang lain.

Ikhlas dari saya...........

0 Comments: